מנהל/ת מוקד שירות לקוחות
- אשדוד
- משרה קבועה
- משרה מלאה
הזדמנות מעולה להיכנס לארגון בצמיחה
עבודה בסביבה מקצועית, איכותית ומשפחתית
מנהל המוקד מהווה סמכות מקצועית - אחריות מלאה על ניהול המוקד על כל היבטיו:
עמידה ביעדים כמותיים ואיכותיים
ניהול ישיר וחניכה של 2 ראשי צוותים - הובלה והנעה לפיתוח מקצועי
מתן מענה ותמיכה בסוגיות ניהול
פיתוח וניהול מערך השירות של המוקד הכולל מגוון ערוצי תקשורת טלפוני ודיגטלי
ניהול תהליכי עבודה, בקרה ושגרות עד להטעמה ושיפור
הגדרת תחומי אחריות, עמידה ביעדים, בקרה ופיקוחדרישות המשרה: תואר ראשון- יתרון
ניסיון של שנתיים בהובלת מוקד שירות
ניסיון בניהול ראשי צוותים
תשוקה אמיתית לתחום ויחסי אנוש מצוינים
בעלי ראייה מערכתית ואוריינטציה עסקית
אדיבות ואוריינטציה שירותית
זמינות בשעות לא שיגרתיות
ניהול מערכת יחסים עם לקוח חיצוני
יוזמה, אחריות ותגובתיות מהירהמעבר למשרות דומות בתחומים:משרה מספר 8985617הגדילו את החשיפה שלכם למגייסים עם מנוי ProJobsאלפי מגייסים מחפשים אתכם במאגר הפרופילים בג'וב מאסטר, הגדילו את החשיפה שלכם עד פי 4 באמצעות מנוי ProJobsניתן לבטל את המנוי בכל עתעל החברה:טרגט קולגודל חברה: 501-1000תעשייה: תקשורתחברת טרגט קול פעילה משנת 2010 וברשותה 9 סניפים אשר ממוקמים במגוון ערים ובפריסה רחבה. החברה בעלת ניסיון רב בהקמת מוקדים והובלת מערכי שירות ומכירות ומעס...
ג’וב מאסטר