Office Manager

  • תל אביב
  • משרה קבועה
  • משרה מלאה
  • לפני 21 ימים
Cylus is the global leader in rail cybersecurity, helping railway companies avoid security incidents and service disruptions caused by cyber-attacks. Cylus provides a product-based solution; CylusOne™ - the first-to-market solution designed to meet the unique cybersecurity needs of the rail industry. Led by veterans from the elite technological unit of the Israel Defense Forces' Intelligence Corps, together with top executives from the railway industry, Cylus' team combines deep expertise in both cybersecurity and rail.We are seeking a highly organized, proactive, and people-oriented Office Manager.If you are a people person with a can-do attitude, strong interpersonal skills, and a creative, problem-solving mindset, you'll thrive in our fast-paced environment. We're looking for someone who brings positive energy, pays close attention to details, and enjoys being at the heart of it all.In this role, you will:
  • Maintain daily office operations
  • Manage office services: mail, meeting rooms, parking, food, etc.
  • Inventory management and procurement of IT equipment
  • Manage office supplies, facilities, and vendor relationships.
  • Handle employee travel arrangements and expense reporting
  • Manage the CEO's calendar and schedule meetings for the management team.
  • Aid in the preparation of the Monthly salary and generally assist with bookkeeping
  • Assist with welfare operations and workplace culture activities
  • Support ad-hoc projects as needed (e.g. offsites, company events, customer project hardware shipments, etc.)
  • Act as a central point of contact for employees and visitors alike
We're excited about you if you have:
  • +3 years of proven work experience as an Office Manager or similar role experience in a Startup\Hi-Tech industry (with 50+ employees)
  • Experience with onboarding/offboarding vendors (full cycle from negotiations to contract, etc.)
  • Ability to multitask, self-driven, and a result-oriented working style
  • Excellent communication skills in English and Hebrew
  • Comfortable adapting to evolving priorities in a startup environment
  • People-person - motivated by helping others and is truly service-oriented
  • Experience with operational system integrations (e.g., Bob, Expensify)
  • Passionate about creating a positive and supportive workplace experience
If you think you have the right attitude and experience, we'd love to hear from you.הגש מועמדותמשרות דומות שיכולות לעניין אותך26/05/2025תל אביבהזדמנות מעולה!! לעבוד בתפקיד מגוון, מעניין ודינמי בשעות נוחות וגמישות בצוות קטן , סופר איכותי וסביבת עבודה נעימהלתפקיד אדמיניסטרטיבי מגוון דרושה עו...14/07/2025שרון, 14.37 ק"מ ממיקומךלחברה יזמית ודינמית באזור השרון דרושה מנהלת משרד לתפקיד משמעותי הכולל ניהול יומן, תיאומים מול גורמים בארץ ובחו"ל, ותמיכה שוטפת בהנהלה הבכירה.*מה ...10/08/2025הרצליה, ישראל, 10.43 ק"מ ממיקומךלמשרד רואה חשבון בוטיק, בא.ת הרצליה פיתוח , דרוש/ה מנהל חשבונות מתחיל/ה , המעוניינת להתפתח ולצמוח בתחום . הכרות בתוכנת ריווחית - יתרון.14/08/2025רמת גן, 4.47 ק"מ ממיקומךTarek jobsדרישות התפקיד: ניסיון של 4 שנים לפחות בהנהלת חשבונות. יכולת עבודה עצמאית, אחריות וראש גדול. ידע וניסיון באקסל אנגלית ברמה טובה חובה. יכולת ע...23/07/2025כפר סבא, 15.72 ק"מ ממיקומךyesלחברת yes דרוש/ה חשב/ת שכר לתפקיד הכולל: חישוב שכר לעובדים, בקרה ועדכון של נוכחות עובדים וקליטת ממשקים למערכת השכר. ביצוע בקרות שוטפות טיפול בקליטות/...09/08/2025חולון, 7.75 ק"מ ממיקומךTlalimאם אתם חרוצים ומעוניינים ללמוד את התחום של סחר בינלאומי ויש לכם אנגלית טובה שליטה טובה בהכנת טבלאות אקסל עם נוסחאות
את השאר נלמד אתכם גמישות בהיקף ה...07/05/2025רמת החייל, 5.87 ק"מ ממיקומךאם את/ה מקצוענ/ית מדויק/ת ומחפש/ת את האתגר הבא זו ההזדמנות שלך להצטרף לצוות בוטיק איכותי בעולם הפיננסים!למה זה כדאי?סביבת עבודה איכותית, מקצועי...10/06/2025שרון, 14.37 ק"מ ממיקומךדרושה מנהלת חשבונות לחברת נדלן מובילה באזור השרון!לחברה מצליחה ודינמית בתחום הנדלן דרושה מנהלת חשבונות מקצועית, אחראית ומדויקת כזו שאקסל זה שם האמ...02/07/2025קיבוץ יקום, 19.03 ק"מ ממיקומךלקבוצת חברות מובילה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לעבודה בצוות במסגרת התפקיד: טיפול בהתאמות בנקים וכרטיסי אשראי טיפול בגבייה- אחריות על תשלומים ובקרה עבודה ...קצת עלינוMploy הוא לוח דרושים מבוסס AI, שנועד לסייע למחפשי עבודה ולמעסיקים כאחד, תוך יצירת פלטפורמה חדשנית, איכותית המובילה את שוק העבודה בישראל.אנו מאגדים משרות עדכניות מאלפי מקורות בארץ, ומנגישים אותן ביעילות באמצעות סוכן AI חכם שמתאים משרות רלוונטיות למועמדים ומאפשר הגשת מועמדות בלחיצת כפתור.הפלטפורמה שלנו מציעה התאמות משרות מבוססות בינה מלאכותית עם אחוז התאמה אישי, קבוצות WhatsApp ייעודיות לפי תחום, ואפליקציה מתקדמת שמאפשרת חיפוש ושליחת קורות חיים מכל מקום ובכל זמן.Mploy אצלכם בוואטסאפ✨ רוצים להתעדכן בכל המשרות הכי שוות ישר לנייד?הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ שלנו וקבלו את כל ההצעות המתאימות - בלי לחפש, ובלי לפספס. מחכים לכם! 📱😊

Mploy

הצעות עבודה דומות

  • Office Manager & HR Administrator

    • תל אביב
    • ₪ 12,000 per month
    **Penlink is a global leader in digital intelligence solutions. Our advanced technologies simplify complex data, empowering public safety organizations to make informed decisions q…
    • לפני 11 ימים
  • Office Manager

    • תל אביב
    **Oligo is a rapidly growing startup headquartered in Tel Aviv, leading the way in reshaping Application Security. With a strong investment from top-tier VCs including Greenfield P…
    • לפני 12 ימים
  • Office Manager & Employee Experience

    • תל אביב
    Addressable empowers Web3 marketers by merging blockchain and social media data to create targeted audiences, launch impactful campaigns, and measure performance. We can honestly s…
    • לפני 17 ימים