Office Manager

  • תל אביב
  • משרה קבועה
  • משרה מלאה
  • לפני חודש
Goren Family Office, a growing wealth management firm, is looking for an organized, service-oriented, and detail-driven Office Manager to confidently oversee all administrative operations and be an integral part of the company's beating heart.Responsibilities:
  • Greeting guests and clients.
  • Managing calendars, tasks, and coordinating meetings for the partners and CEO.
  • Overseeing daily office operations: procurement, suppliers, equipment, mail, etc.
  • Responsible for employee well-being, including organizing company events.
  • Ongoing coordination with the finance department (including supplier payments, invoices, and purchase orders).
  • Support for the operations team - client onboarding, document and list management, tracking, and control.
Qualifications:
  • At least 2 years of experience in a similar role - required.
  • Strong organizational skills and attention to detail, high level of responsibility, service orientation, professional demeanor, and discretion.
  • Full proficiency in Microsoft Office and Google Calendar.
  • Good command of English (for daily communication).
  • Familiarity with finance and capital markets - an advantage.
Additional Information:
  • Full-time position in our Tel Aviv office - conveniently located near public transportation.
  • Direct reporting to the CEO.
  • A meaningful, long-term role.
  • Warm, high-quality, and pleasant work environment.
הגש מועמדותמשרות דומות שיכולות לעניין אותך26/05/2025תל אביבהזדמנות מעולה!! לעבוד בתפקיד מגוון, מעניין ודינמי בשעות נוחות וגמישות בצוות קטן , סופר איכותי וסביבת עבודה נעימהלתפקיד אדמיניסטרטיבי מגוון דרושה עו...14/07/2025שרון, 14.37 ק"מ ממיקומךלחברה יזמית ודינמית באזור השרון דרושה מנהלת משרד לתפקיד משמעותי הכולל ניהול יומן, תיאומים מול גורמים בארץ ובחו"ל, ותמיכה שוטפת בהנהלה הבכירה.*מה ...01/07/2025רמת החייל, 5.87 ק"מ ממיקומךתיאור התפקיד: לארגון מוביל דרושה מנהלת משרד אחראית, מסודרת ובעלת תודעת שירות גבוהה, שתהיה אחראית על ניהול שוטף של המשרד ותתמוך בהנהלה ובמחלקת משאבי אנ...18/07/2025תל אביבלחברה במרכז ת"א אנחנו מחפשים מנהל/ת משרד לסביבה צעירה, מקצועית ונעימה - עם אחלה תנאים ושכר של כ־10K ימים א-ה בין השעות 8:30-17:30, ללא שישי! מה בתפק...18/07/2025תל אביבמה בתפקיד? ניהול יומנים מורכבים, תיאום פגישות, טיפול בלידים במערכת CRM, סיוע בהפקת הצעות מחיר, דוחות ומכרזים, ניתוח נתוני מכירות,הזמנות רכש ומעקב שוטף...18/07/2025רמת החייל, 5.87 ק"מ ממיקומךהמשרד הינו משרד בוטיק שעוסק בתחום האזרחי-מסחרי (ליטיגציה, נדל"ן וחדלות פירעון) התפקיד כולל: מתן מענה טלפוני לפניות, טיפול במיילים,עבודה על מערכת "נט ה...16/06/2025רעננה, 13.91 ק"מ ממיקומךשכר החל מ-12,000 שח יום עבודה מהביתמשרת חלומות: מנהל.ת משרד לחברת ביוטכנולוגיה ברעננה!מחפשים/ות תפקיד עם משמעות, אחריות וסביבת עבודה צעירה ודי...16/06/2025רמת החייל, 5.87 ק"מ ממיקומךלחברת סטארט אפ גלובלית (כ-50 עובדים) ברמת החייל דרושה מנהלת משרד5 ימים בשבוע במשרדי החברה ברמת החייל (לא היברידי)העסקה כשכירה דרך total admin כ...08/07/2025הרצליה, 10.43 ק"מ ממיקומךמנהל/ת משרדwe are hiring!
  • חברה טכנולוגית ותיקה ודינמית
  • סביבת עבודה נעימה ומשפחתית
  • משרה מלאה מהמשרדים
  • בהרצליה פיתוח 9:00-18:00
  • נ...
קצת עלינוMploy הוא לוח דרושים מבוסס AI, שנועד לסייע למחפשי עבודה ולמעסיקים כאחד, תוך יצירת פלטפורמה חדשנית, איכותית המובילה את שוק העבודה בישראל.אנו מאגדים משרות עדכניות מאלפי מקורות בארץ, ומנגישים אותן ביעילות באמצעות סוכן AI חכם שמתאים משרות רלוונטיות למועמדים ומאפשר הגשת מועמדות בלחיצת כפתור.הפלטפורמה שלנו מציעה התאמות משרות מבוססות בינה מלאכותית עם אחוז התאמה אישי, קבוצות WhatsApp ייעודיות לפי תחום, ואפליקציה מתקדמת שמאפשרת חיפוש ושליחת קורות חיים מכל מקום ובכל זמן.Mploy אצלכם בוואטסאפ✨ רוצים להתעדכן בכל המשרות הכי שוות ישר לנייד?הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ שלנו וקבלו את כל ההצעות המתאימות - בלי לחפש, ובלי לפספס. מחכים לכם! 📱😊

Mploy

הצעות עבודה דומות

  • Office Manager & HR Administrator

    • תל אביב
    • ₪ 12,000 per month
    **Penlink is a global leader in digital intelligence solutions. Our advanced technologies simplify complex data, empowering public safety organizations to make informed decisions q…
    • לפני 11 ימים
  • Office Manager

    • תל אביב
    **Oligo is a rapidly growing startup headquartered in Tel Aviv, leading the way in reshaping Application Security. With a strong investment from top-tier VCs including Greenfield P…
    • לפני 12 ימים
  • Office Manager & Employee Experience

    • תל אביב
    Addressable empowers Web3 marketers by merging blockchain and social media data to create targeted audiences, launch impactful campaigns, and measure performance. We can honestly s…
    • לפני 17 ימים