Employee Experience & Office Manager

  • תל אביב
  • משרה קבועה
  • משרה מלאה
  • לפני חודש
MAËLYS is one of the fastest-growing global D2C startups with a self-built e-commerce platform that allows us to leverage data and optimize marketing funnels to bring clinically tested body care products to women worldwide. With years of rapid growth and millions of customers worldwide, MAËLYS is on track to become one of the biggest body care brands in the world.We are a team of people who want to make lasting, impactful changes, live (and love) to see results, innovate with passion, and love a good sense of humor. As our Employee Experience & Office Manager, you will play a pivotal role in creating and maintaining a productive and positive work environment, overseeing the daily operations of our office, and ensuring everything runs smoothly. The ideal candidate is a problem-solver, effective communicator, and multitasker who thrives in a fast-paced setting.Your life at MAËLYS will look like…
  • Plan and manage the yearly welfare plan and budget.
  • Ongoing office support and welfare activities implementation for the US team.
  • Oversee employee recognition programs, anniversaries, and onboarding/offboarding.
  • Organize company events and weekly social events like happy hours.
  • Manage office operations (supplies, equipment, maintenance).
  • Ensure a clean, organized, and functional office environment.
  • Handle vendor relationships and office services.
  • Manage IT tasks throughout the employee life cycle.
  • Coordinate with external IT service providers for troubleshooting and maintenance.
  • Coordinate employee travel arrangements.
You will thrive in this role if you have...
  • 2+ years of professional work experience as an Employee Experience Manager/ People Operations manager, at a startup company.
  • Bachelor's degree in a relevant field.
  • Exceptional organizational skills and attention to detail.
  • Multitasking skills and excellent time management skills.
  • Thinking outside of the box, solving problems independently, and getting things done.
  • Strong communication skills in both English and Hebrew.
Requirements:הגש מועמדות באתר החברהמשרות דומות שיכולות לעניין אותך26/05/2025תל אביבהזדמנות מעולה!! לעבוד בתפקיד מגוון, מעניין ודינמי בשעות נוחות וגמישות בצוות קטן , סופר איכותי וסביבת עבודה נעימהלתפקיד אדמיניסטרטיבי מגוון דרושה עו...14/07/2025שרון, 14.37 ק"מ ממיקומךלחברה יזמית ודינמית באזור השרון דרושה מנהלת משרד לתפקיד משמעותי הכולל ניהול יומן, תיאומים מול גורמים בארץ ובחו"ל, ותמיכה שוטפת בהנהלה הבכירה.*מה ...18/07/2025תל אביבלחברה במרכז ת"א אנחנו מחפשים מנהל/ת משרד לסביבה צעירה, מקצועית ונעימה - עם אחלה תנאים ושכר של כ־10K ימים א-ה בין השעות 8:30-17:30, ללא שישי! מה בתפק...18/07/2025תל אביבמה בתפקיד? ניהול יומנים מורכבים, תיאום פגישות, טיפול בלידים במערכת CRM, סיוע בהפקת הצעות מחיר, דוחות ומכרזים, ניתוח נתוני מכירות,הזמנות רכש ומעקב שוטף...16/06/2025רעננה, 13.91 ק"מ ממיקומךשכר החל מ-12,000 שח יום עבודה מהביתמשרת חלומות: מנהל.ת משרד לחברת ביוטכנולוגיה ברעננה!מחפשים/ות תפקיד עם משמעות, אחריות וסביבת עבודה צעירה ודי...16/06/2025רמת החייל, 5.87 ק"מ ממיקומךלחברת סטארט אפ גלובלית (כ-50 עובדים) ברמת החייל דרושה מנהלת משרד5 ימים בשבוע במשרדי החברה ברמת החייל (לא היברידי)העסקה כשכירה דרך total admin כ...08/07/2025הרצליה, 10.43 ק"מ ממיקומךמנהל/ת משרדwe are hiring!
  • חברה טכנולוגית ותיקה ודינמית
  • סביבת עבודה נעימה ומשפחתית
  • משרה מלאה מהמשרדים
  • בהרצליה פיתוח 9:00-18:00
  • נ...
23/06/2025מרכז, 1.88 ק"מ ממיקומךדרוש/ה מנהל/ת משרד ואדמיניסטרציה מרכז הארץ תפקיד מפתח עם אחריות מלאה על תפעול המשרד וניהול צוות!שעות עבודה: א'-ה' 07:0016:30שכר: כ-12,000 ב...20/06/2025תל אביבדרוש/ה מנהל/ת משרד לבית השקעות מוביל בת"א התפקיד כולל: ניהול יומני מנכ"ל ומנהלים ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד טיפול בחשבוניות, דוחות ורווחה דריש...קצת עלינוMploy הוא לוח דרושים מבוסס AI, שנועד לסייע למחפשי עבודה ולמעסיקים כאחד, תוך יצירת פלטפורמה חדשנית, איכותית המובילה את שוק העבודה בישראל.אנו מאגדים משרות עדכניות מאלפי מקורות בארץ, ומנגישים אותן ביעילות באמצעות סוכן AI חכם שמתאים משרות רלוונטיות למועמדים ומאפשר הגשת מועמדות בלחיצת כפתור.הפלטפורמה שלנו מציעה התאמות משרות מבוססות בינה מלאכותית עם אחוז התאמה אישי, קבוצות WhatsApp ייעודיות לפי תחום, ואפליקציה מתקדמת שמאפשרת חיפוש ושליחת קורות חיים מכל מקום ובכל זמן.Mploy אצלכם בוואטסאפ✨ רוצים להתעדכן בכל המשרות הכי שוות ישר לנייד?הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ שלנו וקבלו את כל ההצעות המתאימות - בלי לחפש, ובלי לפספס. מחכים לכם! 📱😊

Mploy

הצעות עבודה דומות

  • Office Manager & HR Administrator

    • תל אביב
    • ₪ 12,000 per month
    **Penlink is a global leader in digital intelligence solutions. Our advanced technologies simplify complex data, empowering public safety organizations to make informed decisions q…
    • לפני 12 ימים
  • Office Manager

    • תל אביב
    **Oligo is a rapidly growing startup headquartered in Tel Aviv, leading the way in reshaping Application Security. With a strong investment from top-tier VCs including Greenfield P…
    • לפני 12 ימים
  • Office Manager & Employee Experience

    • תל אביב
    Addressable empowers Web3 marketers by merging blockchain and social media data to create targeted audiences, launch impactful campaigns, and measure performance. We can honestly s…
    • לפני 17 ימים