Customer Support Specialist

  • תל אביב
  • זמנית
  • משרה מלאה
  • לפני חודש
**Candex is a rapidly growing private global B2B fintech company on a mission to reshape the way businesses transact. Our tech-based solution makes purchasing fast and easy for enterprise buyers. Recognized in the ProcureTech 100 for Procurement Innovation, our SaaS Platform and accompanying services completely transform the buying experience for large companies around the globe. Buyers enjoy the simplicity of Candex for their purchases, vendors get paid faster, and procurement teams love the increased control they gain over purchases - Everyone wins!We serve companies in the Global 2,000 and our existing clients include some of the world's biggest corporations. We've raised over $85M from leading investors including Goldman Sachs, JP Morgan, American Express, Altos, Craft, and NFX. Available in almost 50 countries, Candex is expanding our already robust footprint and is looking for ambitious, fun people to join us on our mission to revolutionize the way businesses engage and pay their suppliers.Position OverviewWe are seeking a customer support specialist, reporting to the Support Team Leader, who can resolve customer queries, recommend solutions and guide product users through features and functionalities. This position will assist Candex's internal and external customers with platform related questions via our ticketing system process and triage incoming tickets, develop and maintain a professional level of proficiency with Candex's specific systems and technologies. To be successful in this role, you should be an excellent communicator who's able to earn our clients trust, demonstrate excellent time management skills and be passionate about customer service and self-improvement. An ideal candidate should be a great brand ambassador who is willing to go the extra mile to ensure customer satisfaction.The Role
  • Onboarding new users to the system, including user adoption
  • Administration of pending orders and payments
  • Reconciliation of all company orders to confirm the correctness of data
  • Identification of areas of improvement, both in process and product
  • Promptly responding to customer queries via ticketing system, emails, live chat, phone
  • Liaising with colleagues or managers to find the best solutions to customers' issues
  • Identifying common problems and escalating them to management, along with possible suggestions for improvement, wherever possible.
  • Obtaining and sharing customer feedback with colleagues and other departments so that products and services can be improved
  • Identify common issues for product and engagement improvements
  • Oversee and address any support and/or technical issues associated with clients and suppliers throughout interactions
Qualifications
  • Previous experience in a customer service role is preferred
  • Fluent in French language and proficient in English is required
  • Sound judgment and excellent problem-solving skills
  • Practical experience with standard industry tools such as CRM and ticketing systems
  • Fintech/Hi-tech experience is preferred
  • Impressive interpersonal and communication skills
  • Strong computer skills with advanced Excel skills
  • Outstanding attention to detail, with an ability to spot numerical errors
  • Highly organized with the ability to multitask and work under pressure
  • Tech savvy and the ability to pick up new technology quickly
Equal Opportunity EmployerStudies indicate that individuals from marginalized backgrounds, including women, often choose to apply for positions only when they fulfill all listed requirements. However, if you find that this role resonates with you even though you don't match every criterion, we strongly encourage you to get in touch with us. Our commitment to being an equal opportunity employer drives us to cultivate a workplace that celebrates diversity and inclusivity, embracing individuals from various backgrounds. Our hiring process prioritizes skills and abilities, and our wide-reaching outlook is something we take great pride in. Feel free to reach out!הגש מועמדות באתר החברהמשרות דומות שיכולות לעניין אותך06/05/2025תל אביבדרוש/ה מפתח/ת c# עם 24 שנות ניסיון אנחנו מגייסים מפתח/ת c# מצוין/ת שיצטרף/תצטרף לצוות הפיתוח שלנו, לעבודה על מערכת erp פנים-ארגונית (on-premises). אם ...11/07/2025ראשון לציון, 12.53 ק"מ ממיקומךדיגיטל האנטרסתחומי אחריות עיקריים: תכנון וניהול הרכש על בסיס תחזיות, נתוני מכירה ומלאי ניהול מו"מ מסחרי מול ספקים בארץ ובחו"ל בקרה על תקציבי רכש, ניהול אשראי ותכנ...25/06/2025כל הארץדיגיטל האנטרסחברת טכנולוגיה מובילה, מהוותיקות והמבוססות בתחומה, המובילה פרויקטים מורכבים ומרובי ממשקים עבור גופים מהגדולים במשק הישראלי. אנו פועלים מתוך מטה החברה ...17/06/2025רעננה, 13.91 ק"מ ממיקומךדרוש/ה מזין/ת נתונים לחברה גלובליתתיאור המשרה דרוש/ה מזין/ת נתונים לחברה גלובלית ברעננה עבודה עם מערכות erp ו-excel במסגרת התפקיד: עבודה עם מע...06/07/2025תל אביבמפתח/ת dynamics crm מנוסה למשרה זמנית!לארגון גדול בתל אביב דרוש/ה מפתח/ת crm להשתלבות בצוות מקצועי ודינמי בתחום הדיגיטל והדאטה. משרה זמנית ל- 6-9 ...20/07/2025תל אביבOptibusWe're seeking a skilled and experienced Team Lead Full Stack to guide our Ops Long-term Team. This role is ideal for someone with 7+ years of expe...19/07/2025רעננה, 13.91 ק"מ ממיקומךNVIDIANVIDIA is seeking an exceptional Senior K8s Software Engineer to help design and build our next-generation cloud platforms. We're looking for a de...29/06/2025ראש העין, 16.1 ק"מ ממיקומך**סטודנט/ית בשנה האחרונה לתואר? בוגר/ת תואר ראשון? אל תפספס/י את ההזדמנות שלך להשתלב בתפקיד ראשון בתחום ולצבור ניסיון מקצועי
לחברה גדולה ומובילה בת...30/06/2025רמת גן, 4.47 ק"מ ממיקומךדרוש/ה ראש/ת צוות פיתוח java - tech lead לחברת סטארטפ ברמת גן, מחפשים מהנדס/ת תוכנה בכיר/ה עם יכולת הובלה טכנית, להצטרפות לצוות פיתוח הליבה ולעבודה על...קצת עלינוMploy הוא לוח דרושים מבוסס AI, שנועד לסייע למחפשי עבודה ולמעסיקים כאחד, תוך יצירת פלטפורמה חדשנית, איכותית המובילה את שוק העבודה בישראל.אנו מאגדים משרות עדכניות מאלפי מקורות בארץ, ומנגישים אותן ביעילות באמצעות סוכן AI חכם שמתאים משרות רלוונטיות למועמדים ומאפשר הגשת מועמדות בלחיצת כפתור.הפלטפורמה שלנו מציעה התאמות משרות מבוססות בינה מלאכותית עם אחוז התאמה אישי, קבוצות WhatsApp ייעודיות לפי תחום, ואפליקציה מתקדמת שמאפשרת חיפוש ושליחת קורות חיים מכל מקום ובכל זמן.Mploy אצלכם בוואטסאפ✨ רוצים להתעדכן בכל המשרות הכי שוות ישר לנייד?הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ שלנו וקבלו את כל ההצעות המתאימות - בלי לחפש, ובלי לפספס. מחכים לכם! 📱😊

Mploy

הצעות עבודה דומות

  • Customer Support Specialist

    • תל אביב
    PayPlus, based in Holon, Israel, specializes in innovative financial solutions, including credit card clearing and payment services for businesses. We prioritize professionalism, f…
    • לפני 21 ימים
  • Customer Support Specialist

    • תל אביב
    Gravyty is an innovative SaaS company hosting virtual networks for enrollment, mentoring, engagement and fundraising needs in the academia and non-profit space. We are seeking a Cu…
    • לפני חודש
  • Customer Support Specialist

    • תל אביב
    ReaLo seamlessly digitizes any retail space, delivering advanced e-commerce technological and visualization capabilities to brick-and-mortar stores. Combining cutting-edge technolo…
    • לפני 14 ימים